Posted in Մայրենիի ստուգատես

Մայրենիի ստուգատես

Ակսոլոտլ

Աքսոլոտլները մեկսիկական առասպելական ծովային արարածներ են, որոնք ապրում են լեռներում: Մորֆերի 6 տեսակ կա. Նրանք են, լեյկիստական, վայրի, ոսկե ալբինոս, ալբինոս, և ամենահազվագյուտ մեկը, որը ոսկե բծն է: Նրանք պահանջում են ավելի սառը ջուր: եթե նրանց ուժը չլիներ, նրանք կարող էին վաղուց վերացած լինել: Նրանց ուժը աճող վերջույթներն են (բացառությամբ մաղձի, գլխի և ուղեղի մասերի): Դուք գիտեի՞ք։ Աքսոլոտլները մսակեր են։ Նրանք ուտում են մանտի ծովախեցգետիններ, գիշերային սողուններ և հողային որդ։ Բայց կան ավելի շատ փաստեր, քան միայն դա: Նրանք երիտասարդ տեսք ունեն իրենց ողջ կյանքում: Նույնիսկ եթե նրանք ապրում են մինչև տասը տարի և աճում են 9,8 դյույմ երկարությամբ, նրանք դեռ երիտասարդ են:

Իմ սիրելի խաղը

Երևակայական պատմություն

Կար չկար մի վագր և աղվես կար։ Նրանք լավագույն ընկերներ էին և շատ խորամանկ էին։ Նրանք միշտ խոսում էին գողության մասին։ Բայց մի օր, Գայլը այլ թեմայի մասին խոսաց։
-Աղվես, կարող ե՞նք մի օր լավ բան անել, ես հոգնեցի գողություն անելուց և այլ վատ արարքնորից։
Աղվեսը պատասխանեց։
-Իհարկե ոչ։ Դու ի՞նչ ես մտածում այ անխելք։ Մենք հարուստ ենք, ուևախ կյանք ենք ապրում և դու ուզում ես լավ բան անե՞լ։ Մենք այլևս ընկերներ չենք, եթե դու միտքդ փոխել ես։ Հիմա դու ուզում ես ոչ մի ընկեր չունենեա՞ս, թե՞ ընկերներ ունենաս և ուրախ ապրենք։
Գայլը ասեց։
-Լավ, լավ։ Ես քո հետ դեռ ընկեր կլինեմ։

Leave a comment