Posted in Մայրենի

Տարվա եղանակները

Ձմեռը սկսվեց իր հետ բերելով ձյուն ու ուրախություն: Մանուկները ուրախ խաղում էին ու ձնեմարդ պատրաստում: Ամառը նայում էր ու նախանձում:

-Ես էլ եմ ուզում, որ իմ ժամանակ երեխաները նույնքան ուրախ լինեն: Իմ ժամանակ մարդիկ շոքում են և դժգոհում:

Գարունը լսեց ու բարձրաձայնեց:

-Ամառ հերիք է դժգոհես իմ կարծիքով երեխաները ամառ ավելի շատ են սիրում, քանի, որ ամառային արձակուրդներին երեխաները երջանիկ լողում են ու խաղում:

Ամիսներ վիճում էին, իսկ աշունը լուռ լսում: Նա չեր հասկանում այդ վեճի իմաստը:

-Իմ կարծիքով ամենքս մեր տեղը ունենք: Ձմեռը իր փափուկ ձյունով, գարունը իր անուշաբույր ծաղիկներով, ամառը իր տաք եղանակներով, իսկ ես՝ լի բերք ու բարիքով:

Posted in Բնագիտություն

Օվիանոսներ ու մայրցամաքներ

Աշխարհում կա 6 մայրցամակներ և 6 օվկիանոսներ։
Օվկյանոսներն են Խաղաղ օվկիանոս, Հյուսիսային օվկիանոս և ուրիշներ։Մայրցամակներն են Եվրասյա,Եվրոպան,Հարավային Ամենրիկա, Հյուսիսային Ամերիկա, Ավստրալիա, Աֆրիկա ու Անտարկտիկա։ Ամենաշոքը Աֆրիկան է որը 40-60 աստիջան է և ունի ամենաշատ երկիրերը ավել քան 50 Երկիր ունի Աֆրիկան։ Աֆրիկան ունի ամենահին երկիրը։ Եգիպտոսը։ Եվրասյան ամենամեծ մայրցամակն է։ Եվրասյան ունի 49 երկիրներ և ամենամեծը Ռուսաստան է։ Ավստրալյան ամենփոքրն է։ որը ունի 20-ից քիչ երկիրներ։Հյուսիսային Ամերիկան ամենաքիչ երկիրները ունի։ Այնտեղ կա ավելի քիչ քան 15 երկիր ոնցոր Հարավային ամերիկան։Անտարկտիկան ամենացուրտ մայրցամակն է։ Նա կարա լինի 7 մինչև -6 աստիճան։ Եվրոպան ամենափոքր երկիրները ունի։ Ամենափոքրը Վատիկան քաղաքը։

Posted in Մայրենի

Ձյունե երազ

Ես արդնացա երազի մեջ։
-Ի՞նչ պատահեց։
Ես իմացա, որ ոչմիբան չպատահեց ես նայեցի իմ պատուհանից լիքը ձյուն էր գալիս, տոնածառը կողքս և դեռ իմ ընտանիքը քնած հետնել կապու՞յտ շունս։
-Մենակ ե՞ս արդնացա։ Բայց ես այնքան եմ ուզում գնամ դուրս ձյան մեջ խաղամ, բայց ես դեռ չեմ փոխվել և իմ շորերը կեղտոտ էին։
Իմ շունը արդնացավ այդպես հիշաեցի, որ իմ սենյակում շորերս կան։ Ես ինձ հարցրեցի ոնց կարաի մառանալ որտեղ իմ շորերը դրած են։ Ես հագնվեցի գնացի դուրս և ստեխծեցի ընտանիքս ձյունով։ Հետո ես էլ չհասկացա ինչ է պատահում։ Աչքերս փագվեցին։
-Ուշատա՞փվում եմ թե քնում։
Ես արդնացա իմ տաք անկողնում ոնցոր անցյալ ժամանկ, որ երբ ես ցանկության ծառի տակ էի։

առաչանդրաքներ

Ի՞նչ բառ կստացվի զցլբհյից, եթե յուրաքանչյուր տառ փոխարինվի այբուբենում նրան նախորդող տառով.

ա. երամակ

բ. երիզակ

գ. երիկամ

դ. երիցուկ

Ո՞ւր չես կարող գնալ:


ա. մարզարան
բ. թեյարան

գ. դասարան
դ. գործարան

ե. նվագարան