Posted in Մայրենի

Լրացուցիչ աշխատանք

Տրված բառերը օգտագործելով՝ պատմություն հորինիր՝

ուրբաթ, երբեմն, դարբին, հագնել, կենդանի, խնդիր:

Լինում է չի լինում մի մարդ, որը դարբին է։ Նա երբեմն ուրբաթ օրերը գնում է խանութ, որ հաց առնի։ Մի օր նա մտածում եր ինչ հագնել, որ գնար խանութ վաղը։ Նա վորոշեց և հետո նա հագնվեց ու գնաց խանութ։ Տեսավ ինչոր ուրիշ ձևի հաց ու ուզում էր առնել։ Նա առավ, գնաց տուն, և փորցեց։ Նա չեր իմացել, որ հետո խնդիր դարցավ։ Նա ամենօր գալիս էր ու նույն հացն էր առնում։ Կախվակտություն սկսվեց ու իմացավ, որ հետո կդարնա վատ կախվակտություն։ Նա որոշեց, որ ուրիշ խանութ մոտիկ կգնա մյուս անգամ։

Posted in Uncategorized

Մայրենի

Դասարանում

  • Ապագայի հետքերով

  • Ուսուցչի ժպիտը

Որ երբ դու նոր ես ինչոր դպրոցում ու չգիտես ինչ անես։ Դու քո մասին հետո դասարանում խոսում ես ու ուսուչիցը ժպտումա։ Դու ըզգում ես, որ դու արդեն մոտիկանում ես։

  • Աշխարհն իմ աչքերով

Աշխարհը իմ աչքում ահավոր լավ տեղ է։ Այնտեղ բարի մարդիկ կան, արևոտ եղանակներ, գեղեցիկ անտառներ և բույեր, բայց կան վատ մաս։ Օրինակ՝ լիքը ախբ կա, կրիվներ են երկրից երկիր, շատ գողեր, ու աշխարհը քիչ-քիչ կյանք չի ունենա։

Ի՞նչ չանել

Պիտի չանես գողություն կամել վատ բառեր իրար ասեք, որոհետև մարդիկ շատ են աշխատում փողի համար, որ նրանք կարողանան ապրեն։ Այ ոչ թե, որ մարդիք գողանան։ Հետո մարդիք ախքատ կլինեն ու երկար չեն ապրի սովից։ Պետք չի վատ բառեր իրար ասեք, որոհետև եթե բոլորին վատ բառեր ասես նրանք քո ընկերները չեն լինելու ու դու ոչմեկ չես ունենա, որ քեզ պաշպանեն։ Դուք կդարանք տխուր ու մենակ, տխրությունը քո կյանքը կկարճացնի։ Այդպես երկար չես ապրի ու շուտ կմահանաս։

Քո գրած շարադրությունից դո՛ւրս գրիր այն բառերը, որոնք պատասխանում են ի՞նչ/ ինչե՞ր, ո՞վ/ովքե՞ր, ինչպիսի՞ և ինչպե՞ս հարցերին: